.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:تصميم دولت برای احياء کارخانه نساجي

استاندار مازندران گفت: مشکلات و مطالبات کارگران و مجموعه کارخانه نساجي مازندران بايد با همت همه مسئولان رسيدگي و مرتفع شود.

به گزارش
شمال نیوز، سيد علي‌اکبر طاهايي در جريان بازديد از روند احياي کارخانه نساجي مازندران، که با حضور نماينده ولي‌فقيه در استان و اکبري، نماينده مردم قائمشهر، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي استان صورت گرفت، به تصميم دولت نسبت به احياء کارخانه نساجي مازندران، اشاره کرد و افزود: مشکلات کارگران و مجموعه کارخانه بايد با همت همه مسئولان رسيدگي و مرتفع شود.
وي به بازديد و بررسي روند احياي کارخانه‌هاي نساجي مازندران توسط هيات اعزامي از سوي معاون اول رييس‌جمهور طي هفته‌هاي اخير اشاره کرد و افزود: اين گزارشها به معاون اول رييس‌جمهور براي پيگيري کار ارائه مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، استاندار مازندران از سالنهاي دوخت و دوز، آموزش دوزندگي و سالنها و سوله‌هاي در حال ساخت ريسندگي، بافندگي، رنگرزي، چاپ و تکميل کارخانجات نساجي بازديد کرد.
نماينده عالي دولت در مازندران، همچنين پس از بازديد، طي نشستي با کارگران و نمايندگان آنان در محل فرمانداري قائمشهر، اعلام کرد: مطالبات بحق اين کارگران بايد به طور جدي پيگيري و پرداخت شود.
استاندار مازندران از کارگران نساجي مازندران نيز خواست تا علاوه بر پيگيري مطالبات قانوني خود، به مديريت کارخانه به منظور رفع کاستيها و حرکت در مسير توسعه و پيشرفت مجموعه، کمک کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 28 تير 1390
نساجی بابکان آمل کی باید احیا بشه خدا میدونه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.